آوای عشق
پیانو نوازی سامان احتشامی
پیانو سامان احتشامی

زندگینامه سامان احتشامی

در این پیانو نوازی سامان احتشامی میتوانید لحظاتی شیرین را تجربه کنید.

سازمان احتشامی  نوازنده پیانو و آهنگساز، یکم اردیبهشت ماه هزار و سیصد و پنجاه و هفت در تهران بدنیا آمد. او از همان اوایل کودکی به موسیقی علاقه داشت.  در سایه پدرش آموزش پیانو را به شکل جدی پیگیری کرد تا اینکه در سن یازده سالگی موفق به دریافت دیپلم افتخار از جشنواره موسیقی کانون پرورش  کودکان و نوجوانان شد.

در ادامه یکی از اجراهای زیبای سامان احتشامی را ببینید:

 

 

پیانو نوازی سامان احتشامی

او سالهاست نوازنده پیانو و جز معدود نوازندگانی است که به دلیل تولید آثار ماندگار، شهرتی کسب کرده است و او در همکاری با خواننده گان خیلی کم  دیده میشود، او دلیل خود را چنین بیان میکند:

به خاطر دیده نشدن و دستمزد پایین آنها درکنسرت هایشان با انها همکاری نمیکنم.

 

بیشتر ببینید: عاشقانه یانی برای مادرش

 

او میگوید من خواننده گریز هستم چون خوانندگان را مانند یک مجری نوازنده میبینم، چگونه است که یک خواننده از ابتدا تا آخر اجرای  قطعه می نوازد وخواننده که در بعضی قسمتها فقط میخواند  کارش مورد توجه قرار میگیرد، چرا که کلام بیشتراز ساز مورد توجه قرار میگیرد.

 

پیانو سامان احتشامی

 

البته در دنیا خوانندگی، سالاری وجود دارد که این موضوع موجب ناراحتی است. او افزود: با وجود سختیهای نوازندگی هرکس بخواهد نوازنده کنسرت  شود یاید سالها زحمت بکشد  زحمتی که دیده نمیشود. او درباره همکاریش با روزبه نعمت الله گفت: او خواننده ی متفاوت است و هم خودش و هم صدایش برایم عزیز است. و با او کار کردم تا بدانند مشکلی با خوانندگان ندارم. اگر خوانندگان درست کارکنند و حقوق نوازندگان هم درست پرداخت شود با آنها هم همکاری میکنم، متاسفانه نوازنده‌ها در احتساب هزینه اجرای کنسرت، رقم درخور جایگاهشان را دریافت نمی‌کنند. اگر نوازنده‌ها یک هفته کار نکنند و اعتصاب کنند قطعا با آن‌ها این رفتارها نخواهد شد.

پیانو نوازی سامان احتشامی در کنسرت

احتشامی ادامه داد: روزبه نعمت‌الله خواننده خوبی است و صدای بسیار گرمی دارد؛ ما از قدیم با هم رفاقت داریم. قرار است دو قطعه از آهنگ‌های روزبه را با تک نوازی پیانو اجرا کنیم. امکان دارد که یک قطعه را برای شور و هیجان جمع به شکل بی کلام اجرا کنم، البته این موضوع بستگی به شرایط کنسرت دارد.

 

بیشتر ببینید: آهنگ در آستان جانان استاد شجریان

 

سامان احتشامی نوازنده و آهنگساز موسیقی از برگزاری دو کنسرت ویژه با اجرای آثاری از وی به رهبری مهدی وجدانی در تالار وحدت تهران در فروردین و اردیبهشت سال ۹۸ خبر داد. این کنسرت شامل قطعاتی چون  (چهارمضراب – تمنا – رنگ تمنا –  ترانه های قدیمی –  سپیدار- غروب درباغ  – روح افزا – زندگی- غزل باغ –  راز باغ) است که تنظیم برای پیانو، سازهای زهی و سازهای کوبه‌ای را نیز خودِ این آهنگساز انجام داده است.

 

سامان احتشامی

 

سامان احتشامی درباره این کنسرت گفت: خوشحالم که مخاطبان همچنان از موسیقی بی‌کلام استقبال می‌کنند. به طوری که هر ۲ سانس کنسرت در کمتر از یک روز به پایان رسید و با توجه به بی‌کلام بودنِ این برنامه و عدم حضورِ خواننده، این موضوع برایم بسیار باعث خرسندی است. در این سال‌ها همواره موسیقی برایم وسیله‌ای برای ارتباط با مردم بوده است. سعی کرده‌ام باعثِ شادمانی آنان شوم و حالا گمان می‌کنم که توانسته‌ام به هدفی که همواره به آن توجه داشته‌ام، برسم.

 

بیشتر ببینید: آریانا گراندا خواننده نسل جدید

 

وی افزود: من در این کنسرت خودم به عنوان نوازنده پیانو حضور دارم. من با همراهی ارکستر زهی و سازهای ضربی، مدل‌های مختلف چهارمضراب را بر اساس ملودی‌هایی از استاد «فرامرز پایور» اجرا می‌کنم.

 

سامان احتشامی و مهواره شریفی نیا

 

بسیار خوشحال میشویم نقطه نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید تا در بهبود کیفیت هر چه بیشتر سایت، از آنها استفاده کنیم.

در صورت وجود هر گونه سوال یا ابهام در مورد شروع و آموزش موسیقی حتما از طریق واتس آپ (آیکون گوشه سمت راست تصویر) با ما در تماس باشید.

در ضمن میتوانید در خبرنامه ما نیز ثبت نام کنید تا هر روز از کیلیپ های دیدنی و اطلاعات به روز موسیقی مطلع شوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی مشتری ما اینجاست تا به سوالات شما پاسخ دهد.
👋 سلام چطور میتونم کمک کنم؟