آوای عشق
آریانا گرانده خواننده نسل جدید

آریانا گرانده

در اینستاگرام آوای عشق، کیلیپ جذاب آهنگ بنگ بنگ (bang bang) را از جسی جی ، آریانا گرانده و نیکی میناژ منتشر کردیم

برای دیدن این کیلیپ جذاب اینجا را کیلیک کنید و پیج ما رو فالو نمایید.

 

برای آشنایی بیشتر شما عزیزان با زندگی این خوانندگان نسل نو زندگی نامه آنها را در این مقالات برای شما بازگو میکنیم:

زندگی آریانا گراند:

آریانا گراند بازیگر و خواننده اهل آمریکا است.آریانا گرانده فعالیت حرفه‌ای خود در بازیگری را به صورت رسمی در سال دو هزار وهشت (2008)  در سن چهارده  سالگی، در تئاتر برادوی موزیکال سیزده  آغاز کرد، سپس  نقش کت ولنتاین را در سریال ویکتوریوس از شبکه نیکولدین در سال دو هزار و نه  بازی کرد. پس از چهار فصل سریال پایان یافت .او علاوه بر خوانندگی در حرفه بازیگری هم فعالیت می کند . از آلبوم های او می توان ممنون، بعدی – شیرین کننده و زن خطرناک را نام برد و از فیلم هایش می توان به هیراسپری لایو , مسابقه زن‌پوش رویال , مرد خانواده اشاره کرد.

 

 با آوای عشق همراه باشید تا با بیوگرافی آریانا گراند آشنا شوید:

 

بیشتر بخوانید : نیکی میناژ متفاوت و خاص

 

اسم او از اسم پرنسس اوریانا ( از انیمیشن ( Felix the Cat: The Movie) گرفته شده است. آریانا گرانده تباری ایتالیایی دارد. اصالت مادر وی به شهر ابروتزو و پدر او به سیسیل می‌رسد. او یک برادر ناتنی بزرگتر از خود به اسم فرانکی گراندی دارد؛ او بازیگر، رقصنده و تهیه‌کننده است و قبلاً جزو رقصنده‌های جنیفر لوپز بوده است.

 

 

آریانا گراند می گوید: گراندی رابطه نزدیکی با مادربزرگ مادری خود، مارجوری گراندی دارد. زمانی که او به دنیا نیامده بود، خانواده اش از نیویورک به فلوریدا نقل مکان کردند. در سن هشت  و نه  سالگی مادر و پدرش از هم طلاق گرفتند.در زمان کودکی او اولین بار درتِئاتر فورت لادردیل  فلوریدا در نقش آنی نمایشنامه ای را بازی کرد و همچنین در برنامه های مو زیک این تئاتر، جادوگر از دیو و دلبر هم اجرا داشت.

 

بیشتر بخوانید: شروع و یادگیری موسیقی برای تمام سنین

 

گرانده در سال دو هزارو نه (2009)  در مجموعه تلویزیونی نیکلودین به اسم ویکتوریوس نقش کت ولنتاین را بازی کرد که منتقدان و مردم او را برای این نقش بسیار تحسین کردند. او باید هر هفته موهایش را قرمز می‌کرد. جایزه های او شامل سه موسیقی آمریکا، سه جایزه موسیقی ام تی وی اروپا، یک جایزه موزیک ویدیوی ام تی وی و چهار نامزدی برای جایزه گرمی می باشد. آریانا گراندی، تباری ایتالیایی دارد و اصالت پدری وی به شهر سیسیل و مادرش به ابرو تزو میرسد. آریانا اظهار داشت که دچار بیماری هیپو گلیسمی می باشد. او همچنین گفته است که اختلال استرسی پس ازآسیب روانی  پس از بمب گذاری دو هزارو هفده منچستر را دارد.

 

 

او به عنوان یک کاتولیک بزرگ شده بود. اما بعد از آن که پاپ بندیکت همجنس‌گرایی را گناه و زنان کارگر (کارگران جنسی) را گناهکار خواند، مسیحیت را رها کرد. آریانا می‌گوید: وقتی پاپ تصمیم گرفت بگوید تمام چیزهایی که عاشق‌شان بودم و به آنها اعتقاد داشتم اشتباه است، ایمانم را از دست دادم. باید به چیزی دیگری ایمان بیاورم. از آن زمان از تعالیم کابالا پیروی می‌کند که اعتقاد بر آن است که: اگر با دیگران مهربان باشی چیزهای خوبی برایت اتفاق می‌افتد.

بیشتر بخوانید:شاه باحال دین مارتین

 

بیشتر بخوانید : زندگی جسی جی

 

این ستاره با استعداد، قلب رئوفی دارد به همین دلیل صاحب شش سگ می باشد که در گوشه و کنار خانه او دیده میشود. او به سگهایش بسیار اهمیت میدهد و با آنها وقت میگذراند. اولین شخصیت او دربازیگری  نقشی بود که در آن حیوانات بودند او به گربه حساسیت دارد و همچنین  حساسیت به موز.

حتی نمیتواند به خوردن موز فکر کند.

 

 

او معتقد است که انسان آنچه هست که  میخورد. از کودکی به غذاهای غیر گیاهی چندان علاقه نداشت. اما از سال دو هزار و سیزده  صد در صد گیاهخوار شد و کاملا از غذاهای حیوانی کناره گرفت. در ضمن این تصمیم خود را در توییت به اشتراک گذاشت و حتی انجمن های حامی حیوانات از او به دلیل عدم حمایت از ظلم علیه حیوانات تشکر کردند.

برای تماس مستقیم با کارشناسان ما و مشاوره در زمینه آموزش موسیقی میتوانید از صفحه تماس با ما استفاده کنید یا از گوشه سمت راست پایین صفحه مستقیم با ما در ارتباط باشید.

خیلی خوشحال میشویم تا از نظرات ارزشمند شما استفاده کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی مشتری ما اینجاست تا به سوالات شما پاسخ دهد.
👋 سلام چطور میتونم کمک کنم؟