آوای عشق
نیکی میناژ متفاوت و خاص
خواننده رپ

نیکی میناژ

موزیک ویدیو بسیار زیبای بنگ بنگ (bang bang) از نیکی میناژ و جسی جی و آریانا گرانده در اینستاگرام آوای عشق به ادرس زیر موجود است.

 

برای دیدن این موزیک ویدیو اینجا را کیلیک کنید.

زندگی نیکی میناژ

اونیکا تانیا ماراژ-پتی  متولد هشتم دسامبر هزار نهصد هشتاد دو  که با نام هنری نیکی میناژ شناخته می‌شود،  خواننده، ترانه سرا و بازیگر است. وی در سنت جیمز- ترانیدا توباگو به دنیا آمد و در نیویورک بزرگ شد. شهرت وی در بین سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹ و  همزمان با انتشار چندی از اهنگ‌هایش رقم خورد. میناژ دارای قرارداد همکاری در ضبط موسیقی با شرکت  یانی مانگ تریمینت می‌باشد.

نیکی میناژ اولین هنرمند زنی است که در لیست شبکه ام تی وی برای جذاب‌ترین خوانندگان  هیپ هاپ  قرار دارد. نیویورک تایمز در خصوص میناژ گفته‌ است: که وی تأثیرگذارترین رپر  زن در تمام زمان‌هاست. ترانه‌های رپ وی همچنین بخاطر ریتم‌های سریع و استفاده از لهجه‌های خاصی از سایر آهنگ‌های رپ متمایزتر است. سبک لباس پوشیدن او نیز بخاطر استفاده از رنگ‌های مختلف بسیار متمایز و خاص و شناخته شده‌ است. او در سال دو هزار و هفده  برندهٔ جایزه فشن ریبل شده‌ است. وی در سال ۲۰۱۹ قرار بود که کنسرتی در عربستان سعودی اجرا کند برگزار نشد  و کنسل شد. او اعلام کرد که این تصمیم را با هدف حمایت از حقوق زنان و دگرباشان جنسی گرفته ‌است.

بیشتر بخوانید:آریانا گرانده خواننده نسل جدید

 

نیکی میناژ مادرش «کرول» و پدرش «رابرت ماراژ» نام داشتند. وی دارای سه خواهر و برادر است. مادر میناژ، در شغل‌های مختلفی چون حسابداری، فروشنده ارز و … فعالیت داشته و پدرش نیز در شرکت امریکن اکسپرس  مشغول به کار بوده است. پدر میناژ معتاد به استفاده از الکل و مواد مخدر بود و یک‌بار با به آتش کشیدن خانه قصد کشتن همسرش را نیز داشت. میناژ تا ۵ سالگی به همراه مادربزرگش زندگی می‌کرده و هر چند وقت مادرش به وی سر می‌زد تا اینکه چندی بعد به همراه مادرش به محله کوئینز شهر  نیویورک نقل مکان می‌کند.

 

 

نیکی میناژ در زمان فارغ‌ التحصیلی از دبیرستان علاقه شدیدی به فعالیت در عرصه هنری پیدا کرده بود. قرار بود در ابتدا وی به عنوان بازیگر مشغول فعالیت شود اما موفق به پیدا کردن نقشی برای خود نشد و در نهایت پس از این شکست به عنوان پیش‌خدمت رستورانی به نام «رد لابستر» در محله برانکس نیویورک مشغول فعالیت شد. اما دوره کاری وی در این رستوران مدت زیادی طول نکشید و پس از مدت کوتاهی بخاطر بی‌ادبی با مشتریان از رستوران اخراج شد. طبق گفته‌های خود میناژ، وی برای ۱۵ بار دیگر نیز به همین دلیل از مشاغل مختلفی اخراج شد. وی همچنین سابقه کار به عنوان منشی مدیر و مدیر دفتر در یک شرکت در وال ‌استریت را نیز دارد.

 

بیشتر بخوانید و ببینید: شاه باحال دین مارتین

 

نیکی میناژ خواننده

 

نیکی میناژ آهنگ

میناژ اولین مجموعه آهنگ خودش را در همکاری با این شرکت در ۵ ژوئیه ۲۰۰۷ و دومین مجموعه را در ۱۲ آوریل ۲۰۰۸ منتشر کرد. در همین سال بود که لقب هنرمند زن سال را از جوایز موسیقی آندرگراند از آن خود کرد. سومین مجموعه آهنگ میناژ در ۱۸ آوریل ۲۰۰۹ منتشر شد که مورد توجه رسانه‌های فعال موسیقی همچون بت وام تی وی قرار گرفت. یکی از آهنگ‌های این مجموعه به نام «دیوونه می‌شم» موفق به کسب رتبه بیستم در لیست «آهنگ‌های رپ داغ بیلبورد» شد که موفقیت بالایی در آن زمان برای میناژ بود.

 

خواننده رپ

 

بعد از آشنایی نیکی میناژ با خواننده مشهور آمریکا لیل وین، موفقیت‌های هنری او آغاز می‌شود.

 

بیشتر بخوانید: زندگی جسی جی

 

میناژ اولین خواننده زن رپی است که در لیست پادشاهان پول هیپ‌هاپ، که توسط مجله فوریزمنتشر می‌شود قرار گرفت. میناژ خود را مسیحی می‌داند و معتقد است از زمانی که پدرش شروع به رفتن به کلیسا کرد نجات یافت و زندگی‌اش تغییرات بسیاری کرد. در ژوئیه دو هزارویازده  بود که یکی از اقوام میناژ را در نزدیکی خانه‌اش به قتل می‌رسانند. میناژ بعدها در آهنگی به نام «قهرمان» به وی و ماجرای قتلش اشاره می‌کند. او در سال دوهزارو نوزده  با کنت پتی نامزد کرد. و در جولای سال دو هزار و بیست  در اینستاگرام خود بطور رسمی اعلام کرد که باردار است، و در انتظار اولین فرزند شان هستند.

 

در بیست و نهم  مارس ۲۰۱۰ نیکی میناژ یکی از آهنگ‌های آلبوم آینده‌اش را با نام هجوم عظیم منتشر می‌کند. اما بازخورد نامناسب این آهنگ و رتبه پایین آن باعث شد که تصمیم به حذف کردن این آهنگ از آلبوم گرفته شود. در همین بازه زمانی بود که از میناژ برای شرکت در تور موسیقی ریحانا دعوت به عمل آمده بود، اما وی بخاطر اینکه قصد اتمام آلبوم خودش را داشت، این دعوت را رد کرد. «عشق تو» نام آهنگی بود که قرار بود آهنگ اول آلبوم قرار گیرد؛ این آهنگ درهشت  ژوئن منتشر شد و موفق به کسب جایگاه چهاردهم درلیست صد آهنگ داغ بیلبورد  شد. چندی بعد، در ماه اوت بود که میناژ به شکل رسمی اعلام می‌کند که قرار است نام آلبوم جدیدش جمعه صورتی باشد که آن را از جمعه سیاه الهام گرفته بود. در ادامه وی دو آهنگ دیگر را از آلبومش منتشر می‌کند. در اکتبر همین سال بود که میناژ به عنوان تنها هنرمند زن در لیست جذاب‌ترین خوانندگان رپ شبکه ام‌تی‌وی معرفی می‌شود. وی همچنین به عنوان تنها هنرمند زنی شناخته می‌شود که به شکل هم‌زمان دارای هفت آهنگ در لیست صد آهنگ داغ بیلبورد است.

 

بیشتر بخوانید: موسیقی چیست؟

 

فیلم شناسی نیکی میناژ

فیلم زن دیگر اولین فیلمی بود که نیکی میناژ در آن ایفای نقش کرد. فیلم‌برداری این فیلم در بهاردو هزار و سیزده صورت گرفت و فیلم در آوریل دو هزار و چهارده روانه سینماها شد. میناژ در این فیلم نقش شخصیتی را به نام «لیندا»، که دستیار «کارلا» (با نقش‌آفرینی کامران دیاز) است، ایفا می‌کند.

نیکی میناژ همچنین خبر از انتشار آلبوم جدید خودش به نام صورتی  را نیز داده و در این خصوص گفته که تمرکزش در این آلبوم بیشتر روی ریشه‌های هیپ هاپی  خواهد بود. وی طی مصاحبه‌ای با شبکه ام تی وی اظهار داشت که آلبوم سومش در یک سطح متفاوتی خواهد بود و حرف‌های زیادی در خصوص این آلبوم برای گفتن دارد. وی در این مصاحبه گفت: در خصوص آلبوم جدید بسیار خوشحال هستم. افرادی که در تهیه این آلبوم با من همکاری داشته‌اند همگی افراد جدیدی هستند که سابقه کار با من را ندارند. پس تقریباً این افراد صدایی متفاوت به آلبوم داده‌اند که قبلاً من نیز تجربه آن را نداشتم.

 

کنسرت نیکی میناژ

وی در چهار اوت دو هزار و چهارده  آهنگ آناکوندا  را منتشر کرد. آناکوندا نام دومین آهنگ آلبوم جدید میناژ خواهد بود. موزیک ویدئوی این آهنگ نیز چند روز بعد در نوزده  اوت منتشر شد. بر طبق گزارش‌ها، در بیست و چهار ساعت ابتدای انتشار، موزیک ویدئوی آناکوندا موفق به جذب نوزده و شش  میلیون بازدید کننده در سایت ویو و می‌شود که در نوع خود رکوردی بر جای می‌گذارد. پیشتر این جایگاه از آن موزیک ویدئوی توپ مخرب  از مایلی سایرس با نونزده  و سه  میلیون بازدید در بیست و چهار ساعت ابتدایی پس از انتشار بود.

 

وی برای اولین بار در سال دو هزار و یازده در این لیست جای گرفت زمانی که در ماه مه دو هزار و ده  تا می دو هزار و یازده  موفق به کسب درآمدی شش و نیم  میلیون دلاری شد. در سال دو هزار و دوازده  نیز با درآمد پانزده و نیم  میلیون دلاری موفق به کسب جایگاه هشتم در این لیست شد. در سال دو هزار و سیزده و با افزایش درآمدش به بیست و نه  میلیون دلار در عرض یک سال، توانست خود را به جایگاه چهارم برساند و در جدیدترین رتبه‌بندی این مجله که برای سال دو هزار و چهارده  است، میناژ با درآمد چهارده  میلیون دلاری از ژوئن دو هزار و سیزده  تا ژوئن دو هزار و  چهارده  توانست برای بار  چهارم هم در این لیست جایگاهی برای خود کسب کند. بعد از ماجرای طوفان سندی بود که میناژ مبلغ پانزده هزار دلار را برای کمک به آسیب‌دیدگان طوفان اهدا کرد.

خواننده رپ نیکی میناژ

خیلی خوشحال میشویم از نظرات ارزشمند شما استفاده کنیم

در ضمن جهت مشاوره رایگان در زمینه آموزش موسیقی و سوالات خود در مورد انواع سازها از قسمت تماس با ما یا از گوشه سمت راست پایین صفحه به صورت مستقیم با کارشاسان ما ارتباط برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی مشتری ما اینجاست تا به سوالات شما پاسخ دهد.
👋 سلام چطور میتونم کمک کنم؟