آوای عشق
زندگی جسی جی

زندگی جسی جی

 

برای دیدن موزیک ویدیو جذاب بنگ بنگ از جسی جی و نیکی میناژ و آریانا گراندا میتوانید اینجا را کیلیک کنید.

 

جسی جی بازیگر سینما و تلویزیون است. وی سال 1367 چشم به جهان گشود. جسی جی در سال 1395 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی صدا پیشگی کرده است. اثر مهم جسی جی در این سال، صدا پیشگی در فیلم عصر یخبندان پنج است.

 

جسی خواننده

 

او توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با مایک ترمیر همکاری داشته است. جسی جی توانست با صدا پیشگی در فیلم عصر یخبندان پنج برای خود چشم انداز خوبی رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی مانند دنیس لیری-جان لگویز مایو-استفانی بئاتر بر- تجارب او افزود.

 

 

بیشتر بخوانید : آریانا گرانده خواننده نسل جدید

 

زندگینامه جسی جی

در مجموع در کارنامه سی  ساله و بیوگرافی جسی جی آثار مهمی وجود دارد. جسی جی از بازیگران جویای نام است و آینده‌ی درخشانی در عرصه بازیگری سینما و تلویزیون دارد. ناگفته نماند که جسی جی به عرصه تئاتر و هنرهای نمایشی نیز بی‌تفاوت نیست و به این بخش نیز علاقمند هست. فیلم عصر یخبندان  پنج در سال هزارو سیصد و نود و پنج  پایان فعالیت‌های جسی جی نیست، کارشناسان معتقد هستند بازیگری جسی جی پخته‌تر می‌شود و به‌زودی او را با بازی‌های درخشان‌تری در عرصه سینما و تلویزیون خواهیم دید.

 

 

 

جسیکا الن کورنیش متولد بیست و هفت  مارس هزارو و نهصد و نود و هشت ، که بیشتر با نام هنری جسی جی شناخته می شود خواننده و ترانه نویس انگلیسی است. او قبل از خوانندگی به نوشتن ترانه برای خواننده های معروفی چون کریس براون و مایلی سایرس شهرت داشت. جسی ترانه معروف “.Party in) the U.S.A” ) را برای مایلی سایرس نوشته است.در نوامبر دو هزارو نه  جسی جی اولین ترانه خود به نام Do It Like a Dude) ) را منتشر کرد که در چارت انگلستان دوم شد..
جسیکا کورنیش در لندن، انگلستان متولد شده است.

بیشتر بخوانید: نیکی میناژ متفاوت و خاص

 

 

فیلمهای جسی جی

او در سن یازده سالگی در فیلم سوت بادکنکبازی کرده است . او به تئاتر موسیقی ملی جوانان پیوست و در سال دو هزار ودو  در تولید محصولات سلیپرس  ظاهر شد. در سن پانزده  سالگی (دو هزار و سه) ، جسیکا در نمایش تلویزیونی  انگیلیس رقابت کرد . او عنوان بهترین خواننده پاپ  را به دست آورد. کورنیش اولین آهنگش را بنام ( اتاق بزرگ بی رنگ )در سن هفده  سالگی نوشت. این موضوع در مورد بستری شدن در سن یازده سالگی بود و اتاق در مورد پسر جوانتری که در نهایت درگذشت، به اشتراک گذاشت. او قراردادی را با برچسب ( جیت ریسوردیس ) در سال دو هزار و شش امضا کرد و با تعدادی از هنرمندان موسیقی پاپ و هیپ هاپ تور برگزار کرد. او در سالهای نوجوانی ، نام هنری جسی جی را به تصویب رسانده است. در مصاحبه ها، گفته است که جی نام خاصی ندارد. سبک موسیقی جسی جی: هیپ-هاپ-سول-آراند بی-پاپ می باشد.

خیلی خوشحال میشویم نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
هر سوالی در مورد آموزش موسیقی داشته باشید میتوانید با کارشناسان ما مطرح کنید
شما میتوانید از قسمت تماس با ما و همچنین قسمت نظرات سوالات خود را با ما مطرح نمایید.
در ضمن پیشنهاد میکنیم در خبرنامه ما عضو شوید تا از تمامی مقالات ما استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی مشتری ما اینجاست تا به سوالات شما پاسخ دهد.
👋 سلام چطور میتونم کمک کنم؟